Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Wirtualne biuro to usługa, która pozwala firmom na korzystanie z adresu rejestracyjnego i obsługi korespondencji bez konieczności wynajmowania fizycznej przestrzeni biurowej. Dzięki temu możesz prowadzić firmę elastycznie i bez zbędnych kosztów.
Główne korzyści to:
- Obsługa korespondencji i dostęp do dokumentów online,
- Oszczędność czasu i pieniędzy,
- Wsparcie administracyjne w razie potrzeby,
- Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca.
Tak! Nasze wirtualne biuro oferuje adres, który możesz podać przy rejestracji firmy w CEIDG lub KRS. To idealne rozwiązanie, jeśli nie potrzebujesz fizycznego biura, a jednocześnie musisz spełnić wymagania urzędowe.
Po odebraniu korespondencji przez nasze biuro, skanujemy ją i przesyłamy na Twój adres e-mail. Oferujemy także możliwość fizycznego przekierowania przesyłek na wskazany adres. W zależności od wybranego pakietu, skany są wysyłane codziennie lub raz w tygodniu.
Tak, jeśli wybierzesz odpowiedni pakiet, możemy wysyłać oryginały dokumentów na wskazany przez Ciebie adres (raz w miesiącu lub częściej, w zależności od pakietu). Koszt wysyłki oryginałów pokrywa klient.
Wszystkie skany są przechowywane na Twoje żądanie przez określony czas. W zależności od wybranego pakietu, przechowujemy dokumenty przez określony czas lub na stałe.
Wsparcie administracyjne obejmuje pomoc w przygotowywaniu dokumentów, kontaktach z urzędami (ZUS, US), a także doradztwo w zakresie organizacji i zarządzania działalnością. W ramach pakietu Premium oferujemy dedykowanego opiekuna klienta, który pomoże w codziennych zadaniach.
Koszt dodatkowych usług, takich jak wsparcie w kontaktach z ZUS i US, przygotowanie pism czy inne administracyjne usługi, ustalamy indywidualnie. Ceny zależą od zakresu pomocy, której potrzebujesz.